Product: Simpletire Customer Care Clear all filters (0 of 16 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Ordered 2 sets of different tires on black Friday. The first error was that we were over charged for both sets of tires. We didn't get the black Friday sales price. We realized they over charged our card, and we checked on tire prices and found them cheaper at a local...
Read more
SimpleTire
SimpleTire
SimpleTire Verified Representative

I'm so sorry to hear that you had this experience with your order. I'd like to take a look and ensure this is all resolved. If you could, please send us a private message with...

Product
Simpletire Customer Care
#1411993
Show

SimpleTire - Delivery time

They said 4-5working day today is day 10 and still no tires . my daughter ordered and paid for them and they tried to blame her for the delay .they've said three different days now and it still hasnt happened Bullshit
2.7
Details
Advertised vs Delivered
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Equipment Quality
Price Affordability
Product or Service Quality
Service Scheduling
Turnaround Time
Usability
Value for money
Warranty
Product
Simpletire Customer Care
#1399624
I have purchased tires from them several times. I bought 3 new Performer tires for my Mastercraft boat trailer. I have used it about 5 time and total mileage is about 275 miles on these tires. I had a flat in the shop and pulled the tire- took it to where it was...
Read more
Anonymous
Keith

I have to say that Bob with Simple Tire called today and made sure the customer service was "second to none" I am very satisfied with the customer service now

3.1
Product
Simpletire Customer Care
I didn't like
  • Being ripped off
#1328929
Ordered 4 tires, 3 came. Tracking and simple tire keeps saying, "Be there tomorrow". Still waiting. Fedex investigating, still nothing from Simple tire. Fedex even called me, thinking I was shipper and wanted to know what was going on. Asked for "Phillip" (not me)...
Read more
SimpleTire
SimpleTire
SimpleTire Verified Representative

I'm so sorry to hear you didn't receive your tires, and that you didn't get the help you needed when you contacted us. I can understand your frustration and I'd really like to...

1.0
Product
Simpletire Customer Care
I didn't like
  • Customer support
#1327291
With a '06 Subaru Forester showing 173K miles and recent routine maintenance and repairs of around $1200 I determined to keep it a while longer but decided to bite the bullet and replace all four six year old tires with 54K miles on them. Many searches and reviews...
Read more
Product
Simpletire Customer Care
#1315731
Purchase a set of four Nokian winter tires on July 6, 2018. The tires delivered were produced in the 20th week (May) of 2015. Tire manufacturers and the Tire Safety Group recommend that tires be replaced after six years regardless of tread wear. Since winter tires are...
Read more
SimpleTire
SimpleTire
SimpleTire Verified Representative

I'm sorry to hear you're unhappy with your recent purchase, and that you didn't get the help you needed when you contacted us. I want to look into this further and find out wh...

1.0
Product
Simpletire Customer Care
#1311243
Resolved
Bought my second set of tires from Simple Tire in January '18. Had no problems with the first set. Took my truck in this morning to get tires balanced, when the attendant informed me that my DOTs were from 2012, all four of them. Called Simple Tire and simply asked for...
Read more
SimpleTire
SimpleTire
SimpleTire Verified Representative

I'm so sorry you received tires of this age from us. Regardless of whether a tire is discontinued or not, it is our policy not to ship tires with DOTs greater than 4 years. I ...

1.7
Product
Simpletire Customer Care
I liked
  • Prices
  • Selection
I didn't like
  • Product quality
#1291592
Hello everyone. Now it’s day 9 and I still didn’t get my tires. When I placed my it says 2-4 business days. That a lie. The coustmer service is horrible worst than dmv no one answer the phone and when they answer after 30 minuets they hang up. My advice for you all...
Read more
Anonymous
Anonymous

I did not get my tires eather and can not get a reply back.I am now working through Paypal to get a refund or the tires. I am going back to buying from tireseasy which I have ...

1.0
Product
Simpletire Customer Care
#1274367
SimpleTire - Lied about delivery times
I bought tires, delivery time had two day window before I needed them.. Then it changed to the day before, then it changed to that day? I called trying to expedite the order. I got the explanation.. "we add another day to that because it takes a day for us to process...
Read more
TIRES2018
TIRES2018

You aren't paying shipping? Your shipping is included with the price of the tire... What are you complaining about?What if you had a vacation planned??? Maybe you should have ...

SimpleTire
SimpleTire
SimpleTire Verified Representative

I'm sorry to hear you've had such a negative experience with this order, and that your order didn't arrive within the typical 2-4 business day timeframe. I can absolutely unde...

2.0
Product
Simpletire Customer Care
I didn't like
  • Customer service chris
#1272435
Ordered 8 tires from simple tires website. Checked shippers tracking next day and the order was canceled. I called simple tire and they said they made a mistake with the wrong item number for that tire. Made no effort to get me the tire i ordered. Total scam. Avoid at...
Read more
SimpleTire
SimpleTire
SimpleTire Verified Representative

I'm sorry we weren't able to ship your order, and that you didn't receive more help from us when you called. I'd like to take a look into this and see what happened and who yo...

1.2
Product
Simpletire Customer Care
#1269131